Вінницька обласна Асоціація органів місцевого самоврядування реалізує проект «Joint Organizationto Unite Rural Networksof Entepreneurial Youth» («Спільні зусилля з об’єднання мереж підприємницької молоді із сільської місцевості»), що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Erasmus+. Номер проекту 602608-EPP-1-2018-1-UA-EPPKA2-CBY-EP-PE (Номер Договору – 2018 – 2463 / 043 - 001).
Основна ціль проекту спрямована на зниження безробіття серед молоді та сприяння розвитку підприємницького потенціалу сільської молоді в країнах Східного партнерства (Грузії, України та Азербайджану). Проект реалізовується в партнерстві організацій з України, Грузіії, Азейбарджану, Італії та Франції.
9-10 квітня у м. Вінниці планується проведення одного з основних етапів проекту. Зокрема, дводенного тренінгу з нарощення підприємницького потенціалу для молоді з сільської місцевості та малих міст, що вже має власний бізнес або ж має ідею та планує її реалізовувати. Тренінг відбуватиметься офлайну м. Вінниці за участі менторів проекту, експертів та залучених спеціалістів національного рівня.
Оскільки, цільова аудиторія проекту, це молодь з сільської місцевості, віком від 18-35 років, просимо посприяти залученню молоді з Вашої територіальної громади. Участь в тренінгу безкоштовна. Всі організаційні витрати (проживання, харчування, транспортні витрати тощо) покриваються організаторами. Для участі потрібна реєстрація за посилання:https://forms.gle/9izViRehfTjw2Sb79. Дедлайн до 4 квітня 2021 р.
В разі питань та додаткової інформації, просимо звернутися до контактної особи Ірина Лезнівська +380685529716.

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського здійснює підготовку здобувачів вищої освіти за спеціальністю 281"Публічне управління та адміністрування". Детальніше за умовами вступу на навчання можна ознайомитися на сайті університету за адресою: http://vspu.edu.ua/abiturientu/або за тел.:093-055-50-57

Соціальна  нерівністьЩоб здійснити такі доплати потрібно відволікти кошти з бюджетів розвитку, тобто від ремонтів доріг, реновації інфраструктури, відновлення та будівництва шкіл, дитсадків, амбулаторій тощо. Але тоді без зарплати залишаться робітники, які працюють на цих об’єктах.

Погіршення  рівня послуг Бюджети територіальних громад на 2021 рік вже сформовані, і виділення коштів на доплату підприємцям зумовить скорочення видатків на освіту, охорону здоров’я, соціальні послуги, компенсації пільг громадянам з перевезень та зв’язку.

Зубожіння громадБюджети громад у 2021 році і так несуть суттєві витрати, оскільки як і в 2020 році продовжують забезпечувати під час карантинних обмежень перевезення пасажирів комунальним транспортом; здійснювати значні витрати на охорону здоров’я, доплати медикам, придбання медичного обладнання та засобів протиепідемічного захисту.

Репутаційні ризики для місцевого самоврядування та його лідерівУряд, будучи неспроможним вирішити питання державного значення, намагається перекласти відповідальність на місцевий рівень. Тобто створюється  негативний імідж місцевого самоврядування в очах підприємницької спільноти та усього суспільства.

Окрім того:

  • Ця ініціатива протирічить Конституції України, а саме статті 140, яка говорить: місцеве самоврядування – це право територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення. Тобто кожна громада має право самостійно приймати рішення щодо обсягів та видів підтримки місцевих підприємців.
  • Допомога бізнесу під час коронакризи – це питання національної безпеки, і вирішувати його слід на рівні держави, а не перекладати на плечі місцевого самоврядування.
  • Європейський та світовий досвід показує: під час пандемії COVID-19підтримка бізнесунадається з державного бюджету.

Підготовлено Прес-службою АМУ

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та в спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до статті 140 Конституції України місцеве самоврядування – це право територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення.

Подолання наслідків поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, є питанням державної ваги, і аж ніяк не місцевого значення. Однак місцеве самоврядування не стоїть осторонь. Заклади охорони здоров’я у перші місяці  (з березня по червень 2020 року) боротьби з COVID-19 перебували практично без фінансової підтримки з Державного бюджету. Якби не добре організоване місцеве самоврядування, то в країні наслідки пандемії були б катастрофічними. Станом на кінець травня 2020 року, обсяг видатків з місцевих бюджетів на подолання наслідків епідемії перевищував видатки з державного бюджету майже втричі. Фінансування заходів з боротьби з COVID-19 переважно здійснювалося з місцевих бюджетів. Лише у вересні 2020 року придбання товарів та послуг для боротьби з COVID-19 здійснювалося з місцевих та державного бюджету порівну. У 2021 році бюджети територіальних громад продовжують забезпечувати під час карантинних обмежень перевезення пасажирів комунальним транспортом, який зараз несе шалені збитки, а вони компенсуються з місцевих бюджетів; здійснювати значні витрати на охорону здоров’я, доплати медикам. Водночас державне підприємство НАК «Нафтогаз України» арештовує рахунки комунальних підприємств теплопостачання, вилучаючи в них останні кошти, та ставить під загрозу надання послуг з теплопостачання населенню.

24.03.2021 року службою у справах дітей та сім’ї Літинської селищної ради спільно з ювенальним офіцером Вінницького районного управління поліції було здійснено профілактичний рейд на території смт Літин. Під час заходу було обстежено сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, а також відвідано дитячий будинок сімейного типу сім’ї Верещаків, в якому виховується 6 дітей, позбавлених батьківського піклування. Під час рейду працівникам магазинів було наголошено про заборону продажу сигарет та алкоголю. В результату відпрацювання виявлено факт продажу неповнолітньому сигарет, а відносно продавця складено адміністративний протокол за ч.2 ст. 156 КупАП, який буде скерований до адміністративної комісії при Літинській селищні раді.

Версія для людей з вадами зору

Оголошення