про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого апарату Літинської селищної ради.
Вимоги до конкурсантів:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого
самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
- вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних
засобів.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
- заяву на участь у конкурсі;
- особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4 см;
- документ про освіту;
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
- письмову згоду на обробку персональних даних.
Заявки та документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 22300, смт Літин, вул. Соборна 32 (секретар селищної ради).
З умовами конкурсу та додатковою інформацією щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна ознайомитися за тел: (04347)2-14-37