На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 року № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» та на виконання наказу № 26-д від 02.07.2024 року в.о. директора КУ «ЦНСП Літинської селищної ради» в територіальній громаді  з 22 липня по 25липня 2024 року проведено внутрішнє оцінювання якості надання соціальних послуг КУ «Центр надання соціальних послуг Літинської селищної ради», які надаються громадянам, що проживають на території Літинської територіальної громади.    


Внутрішнє оцінювання проводилось за допомогою розроблених анкет, в яких по кожному із розділів могли виставлятись оцінки: «так», «ні».
Опитування проводилось засобами телефонного зв’язку та під час індивідуальних зустрічей. Всього охоплено – 354 особи по місцю проживання та 11 осіб у відділенні стаціонарного догляду:
1). Чи відповідає Вашим потребам послуга, яку Ви отримали (отримуєте)?  «так» - 354  «ні» -0
2). Чи задоволені Ви якістю та періодичністю надання соціальної послуги?    «так» - 354  «ні» -0
3). Чи задоволені Ви ставленням до себе соціального робітника?    «так» - 354    «ні» -0
4). Чи влаштовує Вас перелік соціальних послуг, які надає надавач соціальних послуг?    «так» - 353  «ні» -1
5). Чи зручно Вам відвідувати надавача соціальних послуг?    «так» - 76 «ні» -278
6). Чи відповідає надання соціальної послуги Вашому індивідуальному плану?    «так» - 354 «ні» - 0
7). Побажання щодо підвищення якості соціальної послуги чи діяльності надавача соціальних послуг    
2 – інформувати про лікарняне та відпустку
При підведені підсумків внутрішнього оцінювання надання соціальних послуг, які надаються в Дяківецькому відділенні стаціонарного догляду були встановлені результати:
1). Чи відповідає Вашим потребам послуга, яку Ви отримали (отримуєте)? «так» - 11  «ні» - 0
2). Чи задоволені Ви якістю та періодичністю надання соціальної послуги?   «так» - 11  «ні» - 0
3). Чи задоволені Ви ставленням до себе персоналу відділення?   «так» - 11 «ні» - 0
4). Чи влаштовує Вас перелік соціальних послуг, які надає надавач соціальних послуг?  «так» - 11 «ні» - 0
5). Чи зручно Вам відвідувати надавача соціальних послуг?  «так» - 0  «ні» - 11
6). Чи відповідає надання соціальної послуги Вашому індивідуальному плану? «так» - 11  «ні» - 0
7). Побажання щодо підвищення якості соціальної послуги чи діяльності надавача соціальних послуг     - немає
В подальшому при оцінці якості надання соціальних послуг необхідно максимально використовувати особисті зустрічі з підопічними та в довірливій обстановці виявляти потреби людей.
Підсумки внутрішнього оцінювання надання соціальних послуг обговорити на нараді із соціальними робітниками та працівниками стаціонарного відділення.
Про результати проведеної роботи інформувати Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної військової адміністрації.

Версія для людей з вадами зору

Оголошення